dinsdag 30 april 2013

goedemorgen

er zijn van die dagen dat ik........ 
ja zo af en toe dan........ 
dan sta ik op 
doe mijn ogen open 
doe de gordijnen open 
en dan 
dan gaat er ineens 
van alles open in mijn hoofd 
en dringt de geur 
van stinkende gedachten 
doods mijn bewustzijn binnen 
dan 
sluit ik de gordijnen 
kruip terug in mijn bed 
doe de gsm uit 
sluit mijn ogen 
vouw mijn handen 
op mijn borst 
als de dood 
zo bang voor het leven 
en dan lig ik daar 
te wachten 
ja 
op wat eigenlijk 
dood ga ik niet 
zelfs al zou ik willen 
leven voel ik niet 
zelfs al zou ik willen 
en dan gebeurd er een wonder 
ik verveel me dood 
en als iets je doet beseffen 
dat je leeft 
is het wel 
als je je dood verveeld 
dus doe ik mijn ogen weer open 
sta op 
doe de gordijnen open 
kijk naar buiten 
en vloek naar de dag 
kom maar op 
ik lust je rauw 
alleen de gsm 
die laat ik nog ff dood 

©pieter 11052012


Geen opmerkingen:

Een reactie posten