maandag 5 maart 2012

ochtend observatie

zoals je daar ligt in het schemer
van door gordijn gefilterd licht
je ogen dicht
en mond half open
je lange donker haar
half over je gezicht.....
zo kan ik uren naar je kijken
en drinken
mijn ogen
jouw schoonheid
in zich op
en dronken van dat beeld
komt alles tot een stop.....
en heel traag
als in slow-motion
rol je van je zij tot op je rug
en ontsluier je je borsten
want met je arm
schuif je het dekbed
t'rug.....
je adem die je uit en int
danst zacht je borsten
op en neer
en doet je tepels stijven
gelijk ze teder worden bemint
en ik heb moeite om er af te blijven.....
met gesloten ogen zie ik je staan
en voel je warmte door mijn handen gaan
zonder je te 'roeren of te raken
ik wil dit beeld niet storen
door je strelend
te doen
ontwaken.....
dus in gedachten sluip ik zacht
mijn verlangen jouw dromen binnen
ik voeg mij langzaam in jouw slaap
om je in je dromen
teder te beminnen..
ach lief
wat slaap je mooi
in al je naakte pracht
zelfs nu
in het schrale ochtendlicht
fonkel je
als de sterren in de nacht.....

[voor G omdat ze met mij wakker durft te worden, en mij eindelijk aan het slapen kreeg]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten