maandag 25 juni 2012

La Nostra Notte, La Nostra Attivita 

Weet je wat je wil? 

.....Nee liefste 
Ik voel wat ik wil 
Maar weten 
Echt weten 
Doe ik niet..... 

Dus twijfel jij ook? 

.....Nee liefste 
Ik voel wel twijfel 
Maar twijfelen 
Echt twijfelen 
Doe ik niet..... 

Wat denk je nu te doen? 

.....Nee liefste 
Ik denk niet te doen 
Ik doe wat ik denk 
Maar echt denken 
Dat kan ik nu niet..... 

Wat wil je dat ik doe? 

.....Nee liefste 
Ik wil niets 
Ik wil dat wij doen 
Echt doen 
Wat wij willen doen..... 

Wil je bij mij zijn? 

.....Nee liefste 
Ik wil met jou zijn 
Gewoon zijn 
Echt met jou 
Om echt te zijn..... 

Ik hou van jou, jij van mij? 

.....Ja liefste 
Ik hou van jou 
Ja echt 
Zoals echt maar zijn kan..... 

Zullen we maar gaan slapen? 

.....Ja liefste 
Zullen we maar 
Dromen van morgen 
Echt dromen 
Tot het 'echte' morgen..... 

..... 
..... 
..... 
..... 
..... 

Slaap je al? 

.....Nee liefste 
Ik kan niet slapen 
Echt niet 
Niet slapen 
Niet echt dromen..... 

Wil je nog wat van me weten? 

.....Nee liefste 
Ik wil niet weten 
Ik wil jou 
Echt jou 
Jou echt weten..... 

Wil je nog even bij me komen? 

.....Nee liefste 
Ik wil nooit meer komen 
Ik wil altijd bij je zijn 
Echt voor altijd 
Altijd echt bij jou..... 

Waarom huil je nu? 

.....Nee liefste 
Ik huil niet 
Echt niet 
Het zijn jouw tranen 
Ze maken mijn ogen nat..... 

Hou me vast 
.....Ja liefste 

Kus me streel me 
.....Ja liefste 

Liefste 
....Ja 
Vrij de nacht de dag in 
.....Ja liefste, tot de morgen komt 


© pieter 

[is een oude, maar had gisteren een dejavu.... een gesprek waarvan de inhoud zich weer in deze woorden laat vatten, blijkbaar herhaalt alles zich op een net iets andere manier, steeds hetzelfde liedje op een ander melodietje] 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten