woensdag 6 augustus 2014

voor iedereen

van mij voor iedereen die niet meer voelen kan.. voor iedereen die teveel voelt en niet meer weet wat te doen met dat voelen.. een woordje om even alles dat mis ging te kunnen vergeten.. voor iedereen die, ja iedereen, die weet wat het is om lief te hebben, die weet wat het is om te haten, verdomme ja ook voor iedereen die weet wat het is om gehaat te worden, voor iedereen die weet wat het is om van gehouden te worden maar bij god niet weet hoe dat te beantwoorden.. voor iedereen die geloofd in god in Allah of welke naam je er ook aan geeft... voor jou die ik wil slaan spaar ik al mijn kussen, voor jou die ik wil beminnen spaar ik al mijn beginnen, voor jou die ik niet ken, die ik wel ken , die ik niet wil kennen en die wie ik zou willen kennen... ja voor iedereen die net als ik, niet langer de woorden kan vinden, voor iedereen die verzuipt in de overvloed van de stilte die stormen laat woeden..... ik hou je vast, al is het slechts om mijzelf niet los te hoeven laten...... voor iedereen die net als ik het voelen kent de woorden weet maar de stilte laat spreken.. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten