dinsdag 5 maart 2013

terug naar het stof

wil je de zon zijn die nooit een schaduw ziet.. 
of de maan die straalt bij het licht van de zon 
en datzelfde licht een schaduwkant laat scheppen... 
schaduw bestaat bij de gratie van het licht 
en is onderdeel van alles dat schijnt...
wil je het licht zijn?
of kunnen schuilen in de schaduw?
wil je het licht zijn dat alles verbrand?
of de bron zijn
van de achterkant van het licht...
en ik?
ja
ik zinder mijn zinnen in het licht
en schuil mijn woorden in de schaduw..
ik ben geen zon
ik ben geen maan
slechts een stofje
geschapen uit de sterren in het heelal..
ik
ik ben het niets
en
ik ben het al'.....

©pieter 050313

1 opmerking:

  1. Ik 'zon'der me even af in de schaduw om het op me in te laten werken... 'maan'dag kom ik er op terug.

    'Mooi weer Pieter :-)'

    BeantwoordenVerwijderen