zaterdag 23 maart 2013

ont waakt


Kwart over zes
licht sluipt de slaapkamer binnen
ik sla het dekbed terug
en kom overeind.....
Streel mijn vingers
over haar ronde
in rode slip gevangen
billen.....
Mijn vingertoppen
slenteren door
het door
de natuur
gemaakte pad.....
De als een magneet
vastzuigende warmte
houd mijn vingers vast.....
Ik teken
met lichte druk
de lijn die vorm geeft
aan haar billen
in en door de stof
van haar rode broekje heen.....
Zuchtend slaat ze haar ogen op naar mij
en wakker beweegt ze
bijna ongeduldig
haar rondingen tegen mijn hand.....
Ze stuurt mijn vingers
naar daar
precies waar
ze
ze hebben wil.....
Dan komt ze overeind
en pakt mij bij de schouders
drukt mij terug
op mijn rug.....
Sloom en soepel
wentelt zij zich over
en op mij.....
Licht schokkend
schuift en schuurt
ze mij klaar
en wakker.....
Ik voel me heel licht
en
aangenaam zwaar voel ik
nu haar ademhaling
in haar haar borsten op mijn borst
in haar buik op mijn buik
over haar lippen uit
over mijn lippen in.....
Haar kus glijd langzaam naar binnen
ik kronkel en draai de mijne er omheen
om vochtig
teder en zacht
de nieuwe dag
rustig te beginnen
met de laatste stuiptrekking
van de wilde nacht.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten