zondag 23 december 2012


Aangezien er van mijn goede voornemens voor het nieuwe jaar
nooit iets terecht komt
heb ik mij voorgenomen om dit jaar dat lijstje eens aan te passen
ik wil dit jaar
ongelukkig worden
nooit meer houden van zoals ik deed
ik wil geen geluk meer kennen
wil verdrinken
in dood, verderf
en heel veel leed
en er alles aan doen om dat uit te laten komen
mij vergeten in de werkelijkheid
en nooit meer kunnen dromen
ik wil zelfs geen woord meer schrijven
zinnen laten stikken
voor ze uitgesproken zijn
gewoon sterven in de stilte
en verdrinken in mijn pijn
dat zijn mijn voornemens voor het nieuwe jaar
en nu maar hopen
dat het gaat zoals het gaat
en er dus niets van terecht zal komen
zoals het altijd is gegaan
tsja
eindelijk ben ik een realist
want goede voornemens
gaan altijd in de mist
dus blijf ik ook maar lekker roken
en heel veel onrust stoken......



©pieter  231212


Geen opmerkingen:

Een reactie posten