dinsdag 18 maart 2014

morgen


en dan is daar ineens dat gevoel
dat van
ik wil sterven in mijn slaap
om niets meer te voelen
geen gisteren 
geen vandaag
geen morgen
gewoon sterven
in het geluk van nu
dat ook niet echt is
ja
wat is echt
wat mis je is echt
nee
het echte missen
is het niet weten
en dat
wat je niet weet
deert je niet
nee
daarom wil ik het allemaal missen
wat moet ik hier nog
moet ik de stones gaan zien
op pinkpop
in godverdomme 2014
nee dus
ze zijn al jaren dood
net als ik
alleen stinken ze wat harder
wat moet ik dan nog?
leven voor liefde?
leven voor geluk?
allemaal momentopname
en een moment
is als alles
slechts een moment
dus laat mijn moment
mijn moment maar zijn geweest.....
kan iemand mij zeggen
wat ik morgen mis
iets 
dat ik gisteren
dat ik vandaag
gemist heb?
nee dus!!!
mijn dagen lengen zich in een gisteren
dat vandaag wederom morgen worden zal
in het al
van het niets
nee
ik ben god geweest
ik heb de hemel gezien
ik ben satan geweest
ik heb de hel gezien
ik ben geweest wie ik was
ik ben geweest wat ik niet had willen zijn
ik ben slechts omdat ik ben
net zoals ik geweest ben wat ik was
en al dit weten
maakt mij heel gelukkig
ja ook dat is een moment
dus laat morgen, morgen zijn
en laat mij gelukkig sterven
in mijn slaap
begraaf mij in mijn dromen

©pieter 180314

1 opmerking:

  1. Van moment naar moment en de momenten worden schaarser en schaarser.
    Zo leven we naar de dood toe. ;-)

    Schitterend weergegeven... of moet ik zeggen schitterend weer gegeven? (Y)

    BeantwoordenVerwijderen